Ahogy a mondás tartja, nem a legerősebb marad életben, hanem aki a legjobban tud alkalmazkodni.

Az utóbbi évek kiváló lehetőségeket biztosítottak ennek gyakorlására, elég, ha 2009-es válságra, vagy a pandémiára gondolunk a közelmúltban. Az infláció, az árfolyam, az üzemanyag és a rezsiköltségek drasztikus változása olyan kihívás elé állít most sok vállalkozót, amire nem lehet felkészülni. Csupán alkalmazkodni.

Egy vállalkozás, legyen az egyéni vagy társas, szellemi munkát végző, szolgáltató vagy termelő, jó adag papírmunkát kénytelen elvégezni, melyre sokszor már kevés az otthoni kisszoba.

Pláne ha szolgáltatói tevékenységről beszélünk, mint például biztosítás kötés, üzleti tréning, coaching, vagy különböző – akár szabadidős – tanfolyamok. Ha rendelkezünk saját iroda- vagy üzlethelyiséggel, annak fenntartása most valószínűleg többletköltséget fog jelenteni, amely elképzelhető, hogy a profiton is meg fog látszani, rosszabb esetben veszélyezteti a vállalkozás működését.

Az alkalmi irodabérlés előnyei

Ebben nyújt segítő kezet, és lehetőséget a költségcsökkentésre az alkalmi irodabérlés fogalma, amely már nem csak Európa-szerte, Budapesten, de Győrben is elérhető.

Egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell fenntartanunk egy komplett irodahelyiséget, nem kell havonta súlyos bérleti díjat fizetnünk, bajlódni a közüzemi díjakkal és közös költségekkel, főbérlővel, takarítással stb. Csupán egy meghatározott óradíjjal kell számolnunk, amiért kapunk egy igényesen berendezett, tiszta, világos és minden igénynek megfelelő irodahelyiséget.

Tegyük fel, hogy üzleti coachingot végzünk, és hetente 10 ügyfelünk van, ez nagyjából heti 10-15 óra munkafeladatot jelent. Vajon jobban megéri-e fenntartani egy saját irodát, vagy inkább bérelni 10 alkalomra egy irodahelyiséget, úgy hogy nincs más költségünk, csupán a helyiség óradíja. Kiszámítható, egyszerű és költséghatékony megoldás.

Az Irisz Szaloniroda

Változó időkben rugalmas partnerségek kellenek. Ilyen az Írisz Szaloniroda Győrben, ami ráadásul kiváló elhelyezkedésével minden üzleti partner, kliens, ügyfél részére könnyen elérhető akár autóval, akár tömegközlekedéssel érkezik.

Legyen szó üzleti találkozóról, megbeszélésről, tanácsadásról, vagy egyéb kiscsoportos foglalkozásról, az alkalmi irodabérlés nem csak gazdaságos lesz, de a helyiségek kialakítása miatt otthonossá, barátságossá is válik az esemény amely a siker szempontjából nem elhanyagolható tényező.

A bérelhető irodahelyiség pedig kívánságunknak megfelelően kerül berendezésre, és lehetőség van különböző szemléltető eszközök használatára, ahogy WIFI csatlakozásra is. Csupán fel kell mérnünk, hogy hány főre tervezzük az összejövetelt, milyen technikai feltételek szükségesek és az oldalon egyből tudunk időpontot foglalni.

Tehát ha az iroda fenntartását illetően spórolni szeretnénk, mindenképp érdemes elgondolkozni az alkalmi irodabérlés lehetőségén.