Tudnivalók a foglalásról:

A szobák foglalása a foglalási útmutató alatt található foglalórendszeren keresztül történik. 

A foglalórendszerben lehetőséged van regisztrálni, fiókot létrehozni.  Ennek előnye, hogy csak egyszer, a regisztráció során kell megadni az adataidat (név, cím telefonszám). Természetesen regisztráció nélkül is tudod használni a foglalórendszert. 

A foglalórendszer alatt található Google naptárak abban segítenek, hogy gyorsan át lehessen nézni mikor foglaltak a termeink. Foglalórendszerünk az általad választott napra mutatja a szabad időpontokat, így ha hosszabb időre előre tervezel, hasznodra lehetnek google naptáraink, mert heti bontásban láthatod a foglaltságot. 

Ha foglalásod törölni, lemondani vagy módosítani a foglalt időpont előtt több mint 3 nappal tudod a foglalórendszeren keresztül is, 3 napon belül lépj velünk kapcsolatba. 

Az Iris Pink és Iris Green szobáink, az Iris Vanilla termen keresztül közelíthetőek meg. Ezért ha Iris Vanilla termünket szeretnéd foglalni kérjük nézd meg az Iris Pink és Iris Green foglaltságát is hogy elejét vegyük a félreértéseknek. Ha kérdésed lenne keress bennünket akár e-mailben, akár telefonon még a foglalás előtt.

Személyes egyeztetésre 9 óra és 18 óra között az alábbi telefonszámokon van lehetőség: +36 70 504 4417, +36 30 929 4373.

Ha további információra, segítségre van szükséged, keress bennünket bátran a fenti telefonszámok valamelyikén, vagy emailben. 

 

Foglalás lépésről lépésre:

A már foglalt időpontok:

Az első naptár az  első emeleti kisebb termek foglaltságát, a második a második emeleti kisebb termek foglaltását, a harmadik az első emeleti nagy és a második emeleti nagy terem foglaltságát mutatja.

Az irodabérlés legfontosabb feltételei: 

  • A minimális foglalási idő: fél óra
  • A foglaláshoz kérjük, mindig számold hozzá a készülődés és összepakolási időt is, és add hozzá a foglalásod időtartamához.
  • Annak érdekében, hogy mindenki kényelmesen tudja igénybe venni a helyiségeket kérjük, hogy pár perccel korábban hagyd el az általad bérelt szobát. Természetesen az iroda közös helyiségei ilyenkor is ingyenesen rendelkezésedre állnak.
  • A foglalási idő túllépése esetén minden megkezdett óra teljes órának számít, ennek megfelelően kerül kiszámlázásra.
  • Foglalás lemondása: A lemondást az időpont előtt 3 nappal tudjuk elfogadni következmények nélkül. A 72 órán belüli lemondás esetén a bérleti díj negyede, 24 órán belüli lemondás esetén a bérleti díj fele kerül kiszámlázásra. Lemondást kizárólag írásban, elektronikus üzenetben tudunk elfogadni
  • Amennyiben a foglalási díj összértéke a 8000 forintot meghaladja az összérték felére előleget kérünk díjbekérő alapján. Az előleg összegét legkésőbb a foglalási időpont előtt egy héttel kérjük átutalni.
  • További feltételek az Általános Szerződési Feltételekben találhatók, kérjük figyelmesen olvasd végig.
  • Fizetési mód: készpénzzel vagy átutalással